מערכת כריזת חירום

מערכת כריזת חירום


חברת קליונט בע”מ מספקת פתרונות כוללים בייעוץ תכנון הקמה ,אספקת ותחזוקה למערכות כריזה בחרום ,משולבות במערכות גילוי אש (לפי תקן 1220 חלק 3 )ושילוב מוסיקת רקע.

לפני כל אספקת המערכת אנו מבצעים בדיקת האתר ומפיקים דוח בדיקת ציוד ומיקומו כולל אישור ציוד אצל יועצי חשמל .

אישורי כריזת חירום:

קליונט בע”מ מספקת מערכות בהתאם ל תקן 1220 חלק 3 של מכון התקנים למערכות כריזה. וכן לפי מפרט מס’ 160 של משטרת ישראל ומשרד הפנים. הציוד וההתקנה עומדים בדרישות רשויות כיבוי אש וחברות ביטוח . כל מערכות הכריזה עומדות בדרישות התקנים האירופאים ו/ או האמריקאים.

מספר ההסמכה שלנו מטעם מכון התקנים: 75512.

מה כוללת בדיקת גילוי אש השנתית בחרתינו?

  • ✅ תקינות מתח הרשת.
  • ✅ תקינות מתח מצברי הגיבוי.
  • ✅ תקינות מטען המצברים.
  • ✅ תקינות המגברים.
  • ✅ תקינות קווי הרמקולים.
  • ✅ תקינות עמדות הכריזה המבוקרות עד לרמת קפסולת המיקרופון.
  • ✅ תקינות ממשק הפעלת הודעות חירום מרכזת גילוי האש.

מערכות כריזה​ משולבות

הפעלת מערכות בחרום
מערכת כריזה משולבת במערכות גילוי אש הינה כוללת רמקולים המחוברים למגבר, למיקרופון ולחלקים נוספים המאפשרים העברת מסר באופן יעיל במקום גדול בו נוכחת כמות גדולה של אנשים בעזרת הפעלה מערכת גילוי אש באופן אוטומתי או לחיצה על PTT במיקרופון חרום (פנל כבאים). התקנת מערכות כריזת חירום מהווה אלמנט חשוב לשמירה על ביטחון הקהל במצבים שונים בהם מצבי חירום. לצד השימוש ההתרעתי, בעלי עסקים רבים מנצלים את האפשרות להגיע לקהל רחב גם כאמצעי פרסום ושיווק מה שהופך את התקנת מערכות כריזה לפעולה המספקת מענה משולב, אולם כמובן שהייעוד העיקרי והחשוב שלה הוא במצב חירום.

התקנת מערכת כמו גם התקנת כל המערכות חרום היא פעולה המחויבת מבחינת החוק ונהלי הבטיחות כל מקום בו שוהה קהל גדול. מערכות אלה יכולות להציל חיים וכוללות גלאי עשן וחום המתריעים באופן מידי על פריצת שריפה או התלקחות. מדובר במענה מהיר וקריטי נוכח העובדה כי אין לבזבז זמן מיותר במצבים אלה.

כאשר עוברת שנה מיום ההתקנה, יש צורך לבצע בדיקה של תחזוקה ולהעניק שירות שנתי באופן קבוע למערכות כריזה משולבות שהותקנו, וזאת על פי תקן 1220 חלק 11